loading...
بازرسی غیر مخرب ایران-بازرسی جوش-تجهیزات تست های ndt
بهنام سهرابی بازدید : 95 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

دستگاه آرماتور یاب پرتابل مدل : TM-200

ساخت كمپاني TESTECH کره

 با يك سال گارانتي

دستگاه فوق (TM-200)

داراي قابليت هاي زير مي باشد.

 این دستگاه به منظور اندازه گیری و یافتن میلگرد – قطر میلگرد- پوشش بتن مورد استفاده قرار می گیرد – همچنین در کنار آن دستگاه می تواند رسانا های مغناطیسی و یا (کابل –لوله آب و گاز ) را بیابد – دارای CDنرم افزاری مخصوص برای ارائه گزارش-دارای حافظه برای ذخیره اطلاعات – کالیبراسیون اتوماتیک –گستره کار از 6 میلیمتر تا 180 میلیمتر –گستره اندازه میل گرد : از 6 میلیمتر تا 50 میلیمتر –صفحه نمایش بزرگ همراه با نور پشت زمینه – تجهيزات جانبي :دستگاه اصلی – يك عدد پراب –کابل سیگنال –6 عدد باطری قلمی - کیف حمل -–تائیدیه کالیبراسیون – دفترچه راهنما

بهنام سهرابی بازدید : 87 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

چکش اشمیت-سختی سنج بتن-تست بتن-چکش اشمیت آنالوگ مدل -THT-225

چکش اشمیت آنالوگ مدل HTH-225

توضيح فارسي : چکش اشمیت آنالوگ  مدل HTH-225
مشخصات دستگاه چکش اشمیت :
• اندازه گیری استحکام بتن 
• کارایی بسیار ساده 
• دقت بسیار بالا

۲٫۲۰۷ نیوتن متر

گواهی کالیبراسیون

روش کار با چکش اشمیت :

آزمایش بر اساس این اصل است که بازتاب یک جرم ارتجاعی به سختی سطح در مقابل جرمی که به آن برخورد می کند وابسته است. در چکش اشمیت جرم متصل شده به فنر وجود دارد که با کشیدن فنر تا نقطه مشخصی، مقدار انرژی ثابتی به آن داده می شود. این کار با فشار دادن چکش به سطح صاف بتن انجام می شود. بعد از آزاد کردن، جرم تحت اثر بازتاب میله چکش (که هنوز در تماس با سطح بتن است) قرار می گیرد و مسافتی که توسط جرم طی می شود و برحسب درصدی از انبساط اولیه فنر بیان می شود، عدد بازتاب نامیده می شود. این مقدار توسط یک نشانه که در طول یک مقیاس مدرج است حرکت می کند، نشان داده می شود. عدد بازتاب یک اندازه مطلق است، چون به انرژی ذخیره شده در فنر و به اندازه جرم وابسته می باشد.

مطالعات نشان داده است که سختی سنگ ها با مقاومت فشاری تک محوری و مدول کشسانی سنگ ها در ارتباط است در واقع سختی یکی از مفاهیم رایج است که برای توصیف رفتاری سنگ‌ها بکار می رود. سختی تابعی از عوامل ذاتی چون نوع کانی ها، ابعاد دانه ها، چسبندگی مرزی کانی ها، مقاومت و رفتار الاستیک و پلاستیک سنگ می باشد. ترکیب و اندرکنش این عوامل، تعیین کننده سختی یک سنگ است. روش های متعددی برای تعیین سختی سنگ پیشنهاد شده است که یکی از این روش ها بکارگیری وسیله ای به نام چکش اشمیت است. که معروف به آزمایشهای واجهشی یا دینامیکی است. در این دسته از آزمایش ها از یک چکش یا وزنه برای ضربه زدن به سطح سنگ استفاده می شود و ارتفاع واجهش وزنه مقیاسی برای سنجش سختی است. هرگونه رفتار پلاستیک یا تغییر شکل بر اثر ضربه، انرژی الاستیک واجهش چکش را کاهش می دهد. این آزمایش برای تعیین سختی سنگ و بتون با استفاده از چکش اشمیت در صحرا و یا آزمایشگاه بکار می رود. با استفاده از این سختی می توان خصوصیات دیگر سنگ و بتن را مانند مقاومت فشاری آن، تخمین کرد. این روش که توسط انجمن بین المللی مکانیک سنگ ISRM به صورت استاندارد در آمده است. در مورد سنگ های خیلی نرم یا خیلی سخت دارای محدودیت هایی بوده است و نتایج قابل اطمینانی ارائه نمی دهد. چکش های اشمیتی که جهت تخمین مقاومت فشاری بتن بکار می رودانرژی ضربه فنر در حدود 207.2 ژول دارند که برای سازه های بتنی که مقاومتی بین 10 تا 70 مگا پاسکال دارند مناسب است.

نکاتی که در انجام این آزمایش می بایست مد نظر قرار داد. عبارتند از:

1. این تخمین عدد بازگشتی آزمایش بتن سخت شده توسط چکش فولادی با نیروی محرکه فنر می‌باشد.

2. از این تست می توان در تعیین یکنواختی بتن درجا استفاده کرد برای تشخیص مناطقی از سازه که بتن ضعیف یا خراب دارد. همچنین برای روند افزایش مقاومت بتن کاربرد دارد.

3. برای تخمین مقاومت بتن لازم است بین مقاومت بتن و عدد بازتاب رابطه ای بدست آورد. این رابطه برای هر طرح اختلاط بتن متفاوت خواهد بود. برای تخمین مقاومت در حین ساخت باید مقاومت نمونه های مکعبی در آزمایشگاه تعیین گردد و با استفاده از آن رابطه مذکور بدست آید. برای تخمین در بتن های ساخته شده باید رابطه فوق براساس تعیین مقاومت نمونه های کر بدست آمده از سازه تعیین شود. (ACI-228 R) روش های تعیین مقاومت درجا بتن

4. برای یک طرح اختلاط مشخص عدد بازتاب تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله رطوبت سطحی بتن، روش بدست آوردن سطح نمونه و عمق کربناتاسیون بتن تاثیر می گذارد. این عوامل بایستی در رابطه ای که برای تخمین مقاومت بدست می آید و تفسیر نتایج تاثیر خودش را نشان دهد.

5. با توجه به تخمینی بودن این آزمایش نمی تواند تعیین کننده در رد یا قبول بتن باشد.

6. براساس موارد مندرج در استاندارد ASTM-C805 و نشریه 72 و همچنین 283-ک مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن، نتایج حاصل از این روش تنها محدود به کیفیت لایه سطحی بتن (عمق حدود 30 میلیمتر) بوده و تعیین مقاومت فشاری واقعی بتن با آزمایش شکستن (جک مقاومت فشاری) بتن امکانذیر می باشد. علاوه بر ان از این وسیله بیشتر به منظور مقایسه نسبت اختلاط و میزان رطوبت بتن ها ی یکسان استفاده می شود.

وسایل آزمایش :

- چکش بازتاب (اشمیت)

- سنگ سنباده جهت سائیدن سطح بتن هوازده و همچنین مسطح کردن سطح بتن

- سندان یا صفحه فولادی از جنس فولاد بسیار سخت با قطر 15 سانتیمتر جهت کالیبراسیون

انتخاب سطح آزمایش :

- حداقل ضخامت عضو مورد آزمایش 100 میلیمتر می باشد.

- مناطق متخلخل و دارای ترک و پوسته شده و هوازده نباشد.

- در مناطق ماله کشیده شده و زبر اعداد بزرگتری نسبت به مناطق قالب بندی شده می دهد.

آماده کردن سطح :

- سطح انتخابی حداقل 150 میلیمتر

- ساییدن محل مذکور درصورتی که زبر یا ناصاف یا پوسته شده است و مسطح کردن آن

- سطح خیس عدد کمتری می دهد. و سطح زبر عدد بیشتر. سطوح کربناته باید قبل از آزمایش به مدت 24 ساعت خیسانده شود. یا سطح کربناته برداشته شود.

- بتن های روی سطح زمین با سایر بتن های قسمت های سازه ای نبایستی با هم مقایسه شوند.

مواردی که در جوابها تاثیر می گذارد.

- بتن یخ زده عدد بسیار بیشتر می دهد.

- دمای چکش اشمیت تاثیر دارد (دمای کمتر از 18- سانتی گراد)

- جهت ضربه (عمودی، افقی)

- چکش های مختلف حتی از یک کارخانه از یک تا سه واحد اختلاف دارند.

- عدم کالیبراسیون و سرویس کردن دستگاه

- جواب های یکسان در روی صفحه کالیبره تائید کننده جوابهای صحیح برای نمونه های دیگر نمی باشد.

روش آزمایش :

1) چکش اشمیت : پلانژر (میله چکش) روی نمونه قرار گرفته و با فشار دادن چکش به سنگ، به داخل بدنه فرو می رود. این عمل باعث فشرده شدن فنر داخل چکش می گردد. ضامن فنر در سطح انرژی تراکمی مشخصی آزاد شده و به وزنه ای که بالای پلانژر قرار دارد ضربه وارد می کند. ارتفاع واجهش وزنه از روی خط کش قرائت می شود و به عنوان مقیاسی برای تعیین سختی استفاده می شود. این وسیله قابل حمل بوده و در همه جا قابل استفاده است. مدلهای گوناگونی از چکش اشمیت با سطوح انرژی متفاوتی ساخته شده است. برای مثال چکش نوع L انرژی ضربه ای معادل 74/0 نیوتن متر تولید می کند.

2) قاعده فولادی : قاعده فولادی به وزن حدودی 20 کیلوگرم که نمونه را محکم در داخل خود نگه می دارد. نمونه های استوانه ای شکل داخل یک غلاف V شکل یا استوانه ای شکل با شعاعی برابر شعاع مغزه قرار می گیرند.

3) آنویل (سندان) فولادی استاندارد برای کالیبره کردن چکش: نمونه مورد آزمایش باید معرف سنگ مورد مطالعه باشد. در صورت امکان بهتر است که از قطعات بزرگتر برای آزمایش استفاده شود. چکش اشمیت نوع باید روی مغزه های (54 میلی متر) یا بزرگتر و یا نمونه های بلوکی شکل که هر ضلع آنها حداقل 6 سانتی متر باشد مورد استفاده قرار گیرد.

مراحل انجام آزمایش:

الف) چکش اشمیت قبل از هر آزمایش توسط یک آنویل (سندان) استاندارد، کالیبره می شود. میانگین ده قرائت روی آنویل استاندارد محاسبه شده و از آن برای تعیین ضریب تصحیح استفاده می شود.

ب) سطحی از نمونه که زیر پلانژر قرار می گیرد باید کاملا صاف و پرداخته شده باشد (چه در صحرا و چه در آزمایشگاه). این سطح و همچنین ماده سنگی زیر آن از هر گونه ناپیوستگی موضعی مربوط به توده سنگ باشد.

پ) قطعات مجزا و سنگ را باید محکم به یک پایه صلب بست تا نمونه در طی آزمایش از هرگونه تکان یا لرزش محفوظ باشد.

ت) مقدار سختی بدست آمده بستگی به راستای قرار گیری چکش دارد. طبق پیشنهاد ISRM بهتر است که چکش در یکی از سه وضعیت قائم به سمت بالا، افقی و یا قائم به سمت پایین قرار بگیرد.

- در هر سطح آزمایش 10 بار انجام شود و فاصله هرکدام از هم 2. 5 سانتیمتر کمتر نباشد و چنانچه سطح بتن خرد و شکسته شود آن نتیجه قابل قبول نیست.

- اعدادی که بیش از 6 واحد با میانگین فاصله دارند حذف گردد.

- اگر بیش از 2 نمونه حذف شود کل آزمایش باطل است.

در هر حالت مقدار انحراف چکش نباید بیشتر از مثبت و منفی 5 درجه باشد. در صورتی که امکان انجام آزمایش در هیچ یک از جهات ذکر شده نباشد می توان آزمایش را با زاویه ای دلخواه انجام داد و سپس نتایج را برای حالات قائم و یا افقی تصحیح نمود. منحنی تصحیح معمولا توسط کارخانه سازنده چکش ارائه می شود. زاویه قرارگیری چکش و هرگونه تصحیح انجام شده روی نتایج باید یادداشت و گزارش گردد.

ث) دست کم 20 آزمایش مجزا باید روی هر نمونه سنگ انجام گیرد. نقاط مورد آزمایش باید حداقل به اندازه قطر پلانژر از هم فاصله داشته باشند. درصورت ایجاد هرگونه درزه و ترک بر اثر ضربه وارده، نتایج آزمایش باطل و نمونه مربوطه برای آزمایش های بعدی غیر قابل استفاده خواهد بود. وجود هرگونه خطا در آماده سازی نمونه و روش آزمایش باعث ایجاد مقادیر پایین تر سختی می شود.

◄ محاسبات:

ضریب تصحیح قرائت ها با توجه به کالیبراسیون چکش از رابطه زیر بدست می آید:

مقدار سختی استاندارد ویژه سندان

------------------------------------- = ضریب تصحیح

میانگین 10 قرائت انجام شده روی سندان کالیبراسیون

برای تعیین سختی اشمیت با توجه به اینکه احتمال وجود خطا در مقادیر پایین بیشتر است، ابتدا نیمی از داده ها که کمترین مقدار را دارند حذف شده و از بقیه داده ها میانگین گرفته می شود. این میانگین در ضریب تصحیح ضرب شده و عدد حاصل به عنوان سختی واجهشی اشمیت در نظر گرفته می شود. با استفاده از سختی واجهشی اشمیت، می توان بر اساس جداول ارائه شده توسط کارخانه سازنده و زاویه برخورد چکش به نمونه، مقاومت فشاری سنگ را تخمین زد.

دقت و خطا :

فاصله بزرگترین و کوچکترین اعداد قرائت شده نباید بیش از 12 واحد اختلاف داشته باشند. تخمین میزان خطا ممکن نیست.

گزارش نتایج :

- تاریخ و زمان آزمایش

- توضیح دقیق مکانهای انجام آزمایش و ابعاد عضو مورد بررسی

- توصیف اختلاط بتن و ابعاد درشت دانه

- مقاومت مشخصه بتن

- مشخصات سطح : سطح پودر شده یا ترک دار، پشت بند بودن سطح آزمایش، نحوه قالب گیری، نحوه آماده کردن سطح، نحوه تماس با هوا و محیط اطراف

- مشخصات چکش : شماره سریال و ...

- دمای هوا

- زاویه چکش حین آزمایش

- میانگین اعداد قرائت شده

- نکات مهم از جمله اعداد حذف شده و شرایط غیر عادی

◄ منابع:

1. اورت هوک؛ ترجمه‌ی طاهریان؛ "مهندسی سنگ کاربردی" ، انتشارات دهخدا، چاپ اول

2. وتوکوری؛ ترجمه ی محمد فاروق حسینی؛ "در آمدی بر مکانیک سنگ"، نشر کتاب دانشگاهی، چاپ چهارم.

3. سید رحمان ترابی؛ "مقدمه‌‌ای بر مکانیک سنگ"، انتشارات دانشگاه شاهرود، چاپ اول.

 

تلفکس فروش :

  02177130687-8

         021-77228679

PPKGROUP

 

چکش اشمیت-چکش اشمیت-سختی سنج بتن-تست بتن-چکش اشمیت آنالوگ مدل -TH-225

 

بهنام سهرابی بازدید : 94 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

سختی سنج پرتابل فلزات و غیر فلزات

لیست دستگاه سختی سنج پرتابل فلزات و غیر فلزات :

 

سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1500
SINO AGE HARTIP1500 durometer

سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1000 یک سختی سنج دستی یکپارچه است که از پراب و پردازنده در یک دستگاه تشکیل شده است. اندازه آن از دستگاه های متداول کوچکتر است و این امکان را ایجاد می کند تا در نزدیکترین فضا نیز سختی را اندازه بگیرد. این دستگاه در کارخانه های صنعتی ، پتروشیمی ، ماشین سازی، هواپیمایی و غیره کاربرد دارد. شرکت پترو پژوهش خاورمیانه عامل فروش انواع ضخامت سنج ، دورومتر ، پمپ فشار ، EC متر ، PH متر و سایر تجهیزات اندازه گیی و ابزار دقیق در ایران با پایین ترین قیمت می باشد.
ویژگی های سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1500 :
طراحی مستحکم
ظاهر درختی شکل برای فضاهای بسیار باریک
دقت بالا
خاموش شدن اتوماتیک
محدوده اندازه گیری : HL210-890 / HRC20-68
 
 
 
 
 جهت دریافت دیتاشیت محصول روی عکس کلیک کنید
 
 
نام های دیگر دستگاه : 
سختی سنج ، سختی سنج پرتابل ، پنترومتر ، سختی سنج دقت بالا، سختی سنج فلزات ، سختی سنج غیر فلزات ، سختی سنج با قابلیت اتصال به کامپیوتر ، سختی سنج برینل ، Brinell
 مناسبترین قیمت را ازما بخواهید
 
 
2-دستگاه سختی سنج پرتابل فلزات مدل HARTIP 1800 ساخت SADT :
سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1800
SINO AGE HARTIP1800 durometer

سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1800 سختی سنج خودکاری است که با استفاده از عملکرد مدل درختی ویژگی های بسیاری دارد. شامل وزن کم ، استفاده آسان ، طراحی متراکم ، نمایش با کیفیت ، دمای کاربردی کم ، جبران اتوماتیک و غیره می باشد. به طور گسترده برای  اندازه گیری سختی فلزات آهنی  و غیر آهنی برای مقیاس های Leeb hardness , Rockwell C & B , Brinell , Vickers , Shore and Strength استفاده می شود. این سختی سنج که با قیمت انحصاری و کیفیت بالا در شرکت بهروز ، عامل فروش انواع سختی سنج ها می باشد ، با حافظه 400 بلوک و 360000 داده از طریق کابل USB و اتصال به کامپیوتر دانلود را انجام می دهد. باتری قابل شارژ لیتیوم- یونی  3.7V از طریق کابل USB کامپیوتر شارژ می شود. با نرم افزار اطلاعاتی کاربران می توانند مقادیر اندازه گیری را برای  مدل  HARTIP 1800 دانلود کنند و کارهایی مانند ذخیره سازی ، حذف ، گزارش کار و تبدیل به فایل اکسل را انجام دهند.
مشخصات فنی سختی سنج فلزات و غیرفلزات ، دورومتر سینو ایج SINO AGE HARTIP1800 :
ظاهر درختی و استفاده آسان

نمایش OLED با کنتراست بالا
خاموشی اتوماتیک
قرائت دوطرفه : مقادیر HLD
نمایش در چهار جهت اصلی
حافظه زیاد : ذخیره کردن 400K اطلاعات
 
 
 جهت دریافت دیتاشیت محصول روی عکس کلیک کنید
 
نام های دیگر دستگاه : 
سختی سنج ، سختی سنج پرتابل ، پنترومتر ، سختی سنج دقت بالا، سختی سنج فلزات ، سختی سنج غیر فلزات ، سختی سنج با قابلیت اتصال به کامپیوتر ، سختی سنج برینل ، Brinell

 3-دستگاه سختی سنج پرتابل فلزات و غیر فلزات HARTIP 3000 ساخت SADT :

دستگاه سختی سنج دیجیتال مدلHARTIP 3000 از نمونه دستگاه هایی است که می تواند شما را در امر سنجش سختی چه قطعات بزرگ و سنگین و چه قطعات سبک و تو خالی یاری نماید.
 
كاربرد ها :
حفره هاي بدون استفاده ي قالب
براي بلبرينگ و ساير بخشها
تجزيه ي شكستگي هاي تانك هاي بخار ،ژنراتورهاي بخار و ساير تجهيزات  .
 براي قطعات بسيار بزرگ و سنگين .
براي ماشين آلات نصب شده وقطعاتي كه به صورت دائم مونتاژ شده است .
تست و آزمايش يك فضاي بسيار كوچك و تو خالي .
تست و تعيين مواد موجود در انبارهاي مواد فلزي .
تست سريع در محدوده ي وسيع و قابليت چند اندازه گيري به صورت همزمان در مقياس هاي بزرگ
 
مشخصات :
رنج اندازه گيري 170  تا 960  
جهت اندازه گيري : 0 تا 360 درجه
مقياس سختي : HS/HV/HRA/HRC/HRB/HB/HL
 صفحه نمايش:  LCD DOT MATRIX  128×64 dots
حافظه ثبت اطلاعات 500  گروه (بسته به زمان اندازه گيري 1 تا 32)
پك باتري  6V NI-MH
شارژ باتري : 9V/500Ma    
كاركرد باتري دستگاه به طور مداوم حدودا 150 ساعت مي باشد.
دراي پرينتر سرخود
اندازه دستگاه : 212mm×80mm×32mm
دارای CD نرم افزار
مزيتهاي دستگاه :
 1- محدوده اندازه گيري وسيه براساس تئوري تست و آزمايش سختي آزمايشگاهي، اين دستگاه قادر است سختي تمامي مواد فلزي آزمايشگاهي را اندازه گيري كند .
2- داراي صفحه نمايش بزرگ كه قادر است تمامي پارامترها را نشان دهد
اين دستگاه داراي نر پس زمينه است .
3- در هر زاويه اي تست و آزمايش مربوط ا انجام ميدهد حتي به صورت وارونه .
4- نمايش مستقيم مقياس سختي HS/HV/HRA/HRC/HRB/HB/HL
5- اين دستگاه داراي حافظه ي بسيار بالا مي باشد قادر است تا ميزان 100 گروه را در خور ذخيره كند ،ذخيره سازي اين اطلاعات مي تواند به صورت مقدار اندازه گيري شده / مقدار متوسط / مقياس سختي باشد .
6 – شاخص باتري ميزان ظرفيت باقيمانده باتري را نمايش مي دهد .
7- امكان كاليبراسيون توسط خود كاربر .
8- پشتيباني پرينتر .
9- داراي قاب محافظ پلاستيكي جهت استفاده در مكانهايي كه احتمال خطر در ان بالاست .
 
 
نام های دیگر دستگاه : سختی سنج ، سختی سنج پرتابل ، پنترومتر ، سختی سنج دقت بالا، سختی سنج فلزات ، سختی سنج غیر فلزات ، سختی سنج با قابلیت اتصال به کامپیوتر
مناسبترین قیمت را ازما بخواهید

4-سختی سنج لاستیک و پلاستیک

سختی سنج دیجیتال SHORE D ساخت HOUATEC چین :


Digital pocket size 0 - 100HD Shore Durometer ( Hardness Tester ) HT-6600D

China Digital pocket size 0 - 100HD Shore Durometer ( Hardness Tester ) HT-6600D supplier
 
Digital pocket size 0 - 100HD Shore Durometer ( Hardness Tester ) HT-6600D supplier Digital pocket size 0 - 100HD Shore Durometer ( Hardness Tester ) HT-6600D supplier
 
 

Large Image :  Digital pocket size 0 - 100HD Shore Durometer ( Hardness Tester ) HT-6600D

Product Details:

Place of Origin: China
Brand Name: HUATEC
Model Number: HT Series

Payment & Shipping Terms:

   
   
   
   
   
 
 
Detailed Product Description

Digital Shore Hardness Tester HT-6600D

Product info: digital durometer for shore hardness testing pocket size model with integrated probe

Test scale: shore hardness

Standards: DIN53505, ASTMD2240, ISO7619, JISK7215

Parameters displayed: hardness result, average value, max. value

Measurement range:0-100HD

Measurement deviation:<1%H

Resolution: 0.1

Auto switch off

Operating conditions: 0℃ to 40℃

Power supply: button battery

Dimensions: 90x55x25mm

Weight:150g

سختی سنج دیجیتال SHORE A ساخت HOUATEC چین :

Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A

China Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier
 
Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A supplier
 
 

Large Image :  Digital Shore Durometer for Hardness Test with integrated probe HT-6600A

Product Details:

Place of Origin: China
Brand Name: HUATEC
Model Number: HT Series

Payment & Shipping Terms:

   
   
   
   
   
   
 
 
Detailed Product Description

Shore Hardness Tester ,shore durometer, shore A durometer HT-6600A

Product info: digital durometer for shore hardness testing pocket size model with integrated probe

Test scale: shore hardness

Standards: DIN53505, ASTMD2240, ISO7619, JISK7215

Parameters displayed: hardness result, average value, max. value

Measurement range:0-100HA

Measurement deviation:<1%H

Resolution: 0.1

Auto switch off

Operating conditions: 0℃ to 40℃

Power supply: button battery

Optional accessories:

Test stand

Shore A test block

Dimensions: 90x55x25mm

Weight:150g

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا با واحد فروش تماس حاصل فرمائید :

021-77130687-8

021-77228679

تماس با ما

تهران -میدان رسالت -خیابان فرجام شرقی- نبش میدان 39 ساختمان آرین پلاک 840/5 واحد6

 021-77130687-8

         021-77228679

info@ppkgroup.co


 

بهنام سهرابی بازدید : 116 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

تست چسبندگی رنگ-دستگاه pull off

دستگاه تست چسبندگی pull Off -تست پول آف 

دستگاه تست چسبندگی پول آف DEFELSKO امریکا دستگاه تست چسبندگی Pull Off-دستگاه تست پول آف-تست چسبندگی رنگ- دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدلPosi test AT-A به صورت اتوماتیک ساخت کمپانی Deflesko آمریکا-دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدل Posi test AT-M به صورت دستی ساخت کمپانی Deflesko آمریکا

شرکت سازنده :DEFELSKO
مدل :Posi test AT-A
کشور سازنده :ایالات متحده آمریکا

توضیحات محصول

فروش دستگاه تست چسبندگی پول آف DEFELSKO امریکا ، خرید دستگاه تست چسبندگی پول آف DEFELSKO امریک ، قیمت دستگاه تست چسبندگی پول آف DEFELSKO امریکا

دستگاه تست چسبندگی پول آف DEFELSKO امریکا
دستگاه تست چسبندگی Pull Off
دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدلPosi test AT-A به صورت اتوماتیک ساخت کمپانی Deflesko آمریکا
دستگاه Pull – off Adhesion Tester مدل Posi test AT-M به صورت دستی ساخت کمپانی Deflesko آمریکا
دستگاه تست چسبندگی رنگ Pull off

دستگاه pull off الکومتر مدل 106

 تست به روش پول آف به شما مقدار عددی از چسبندگی رنگ مربوط به سطوح مختلف اعم از استیل ، آلومینیم یا سیمان و غیره را میدهد . طرز کار این تست چسبندگی رنگ به آسانی از مقدار نیروی اعمالی توسط فنری که به یک dolly وارد میگردد و

پس از اینکه این نیرو باعث شد که dolly که به سطح رنگ چسبانده شده با رنگ زیرین جدا گردد به دست می آید .

دستگاه تست چسبندگی مدل 106 جهت تست کمی میزان چسبندگی در 5 گستره به شرح ذیل ارائه میشود


Elcometer 108 Hydraulic Adhesion Testers

دستگاه تست چسبندگی الکومتر مدل 108

 دستگاه پول آف الکومتر انگلستان

دستگاه تست چسبندگی مدل 108 جهت اندازه گیری میزان چسبندگی روکش بر روی سطوح تخت ،محدب و مقعر میباشد.

دستگاه در دو مدل عقربه ای و دیجیتالی با گستره کاری 0 تا 18 مگاپاسکال قابل ارائه میباشد


تست چسبندگی رنگ و روکش- 108 الکومتر

 جهت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید

فروش کلیه تجهیزات کمپانی الکومتر Elcometer انگلستان
دستگاه ضخامت سنج اولتراسونیک الکومتر
دستگاه ضخامت سنج رنگ خشک الکومتر مدل 456
دستگاه رطوبت سنج الکومتر Elcometer
دستگاه زبری سنج الکومتر Elcometer
دستگاه کراس کات الکومترElcometer
دستگاه براقیت سنج رنگ الکومترElcometer
دستگاه هالیدتکتور الکومتر Elcometer

تست های غیر مخرب ، عیب یاب آلتراسونیمک ، عیب یاب اولتراسونیک ، ضخامت سنج الکومتر ، ضخامت سنج فلز ، الکومتر ، سوناتست ، بازرسی فنی ، ضخامت سنج آلتراسونیک ، ضخامت سنج رنگ ، آزمونهای غیر مخرب ، کنترل کیفیت از کمپانی الکومتر

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه(سهامی خاص)  ارائه دهنده تجهیزات بازرسی رنگ و پوشش
021-77130687-8

021-77228679
09122710269

 کلمات کلیدی :

تست چسبندگی رنگ ، تست رنگ ، pull off ، دستگاه Pull off ، الکومتر 106،الکومتر 108 ، دستگاه الکومتر 106

دستگاه تست چسبندگي Pull Off مدل 108

108 الکومتر-  106 الکومتر

خراش انداز Testech Cross Hatch Cutter

دستگاه تست چسبندگی (کراس کات-خراش انداز ) به همراه دو عدد تیغه و چسب مخصوص ISO و آچار آلن

 Cross Hatch Cutter-QFH

دستگاه خراش انداز به همراه دو عدد تیغه

Cross Hatch Cutter(QFH)

Cross Hatch Cutter(QFH)

 
 
This instrument is designed for assessing the resistance of paint or related coatings to separation from substrates when a right-angle lattice oattern is cut into the coating, penetrating through to the substrate.
The Cross Hatch Cutters conform with the requirements of :BS 3900 E6;BS/EN ISO 2409;ASTM D 3359;GB/T 9286
Main Technical Parameters:
1.Six working side blades:When the blade edge is not sharp enough, users can loosen the boat type nut and top thrust screw to change blade.
2.Multi-cutting blades spacing:1mm/2mm/3mm
3.The number of square:25squares/100squares

دستگاه خراش انداز ساخت کره

02177130687-8

021-77228679

 

 

کلمات دیگر :دستگاه خراش انداز-تست چسبندگی-تست پول آف-تست رنگ-دستگاه PULL OFF-تست چسبندگی

تماس با ما

تهران -میدان رسالت -خیابان فرجام شرقی- نبش میدان 39 ساختمان آرین پلاک 840/5 واحد6

 021-77130687-8

         021-77228679

info@ppkgroup.co


 

 

 
بهنام سهرابی بازدید : 82 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

محصولات دفلسکو DEFELSKO

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه ارائه دهنده محصولات شرکت معتبر دفلسکو امریکا

دستگاه ضخامت سنج POSITECTOR 6000: این دستگاه برای ضخامت سنجی رنگ بر روی فلزات آهنی و غیر آهنی

Coating Thickness

PosiTector 6000 probes measure and record coating thickness on all metal substrates.

دستگاه زبری سنج SPG : این دستگاه با دقت 1 میکرون با رنج 0 الی 500 میکرون برای زبری سنجی مورد استفاده قرار میگیرد .

Step 2: Select a Probe (SPG, SPGS or SPGCS)

 

Probes

SPG SPG S SPG CS

Built-in Probe Cabled Probe Cabled Probe
Probe Order Code   PRBSPG PRBSPGS PRBSPGCS
Application   Blasted Steel Textured Coatings
Measuring Range   0 – 500 μm (0 – 20 mils) 0 – 1500 μm (0 – 60 mils)
Accuracy   ± (5 μm + 5%)    ± (0.2 mil + 5%)
Tip   Angle   60 degree* 60 degree
Radius   50 μm (2 mils) 500 μm (20 mils)
* 30 degree tips available for conforming to Australian standard AS 3994.5-C

دستگاه ضخامت سنج اولتراسونیک UTG : این دستگاه یکی از حرفه ای ترین دستگاه های ضخامت سنج اولتراسونیک دیجیتال میباشد که با دقت 0.01 میلیمتر و با امکان B-SCAN کار میکند .

این دستگاه در دو مدل و با مشخصات زیر قابل ارائه میباشد .

 Probe Details & Specifications

  Corrosion Multiple Echo
 Probe UTG C UTG M
 Probe Type 5 MHz Dual Element 5 MHz Contact
 Thru-Paint Capability (Multiple Echo) no yes
 Measurement Range* - Single Echo 0.040" to 5.000"
1.00 to 125.00 mm
0.100" to 5.000"
2.50 to 125.00 mm
 Measurement Range* - Multiple Echo NA 0.100" to 2.500"
2.50 to 60.00 mm
 Resolution 0.001"
0.01 mm
0.001"
0.01 mm
 Accuracy ±0.001"
±0.03 mm
±0.001"
±0.03 mm
* Measurement range is for carbon steel and depends upon surface condition, temperature and material.

 

دستگاه حرفه ای pull off پول آف دفلسکو  : این دستگاه برای تست چسبندگی پوشش بر روری سطح مورد استفاده قرار میگیرد و در دو مدل دیجیتال AT-A و دستی AT-M و در دو سایز 20 و 50 میلیمتر قابل ارائه میباشد . این دستگاه یکی از کامل ترین دستگاه های اندازه گیری تست چسبندگی رنگ در دنیا میباشد .

Order Guide

 

 
 
  Automatic Models Manual Models
 Model (Order Code) ATA20 ATA50 ATM20 ATM50
 Dolly size and stand off* 20 mm 50 mm 20 mm 50 mm
 Typical Applications Coating on metal Coatings on concrete,
wood and plastic
Coating on metal Coatings on concrete,
wood and plastic
 Range 0.7 – 24 MPa
100 – 3500 psi
100 – 7550 N
0.4 – 3.8 MPa
50 – 560 psi
100 – 7550 N
0.7 – 20 MPa
100 – 3000 psi
0.4 – 3.5 MPa
50 – 500 psi
 Resolution 0.01 MPa (1 psi)
 Accuracy ±1% Full Scale
*Optional 20 and 50 mm Accessory Kits allow each model to be used with alternative dolly sizes. Custom 10 and 14 mm dollies are available for special applications (compatible with 20 mm stand off). - see Technical Data

 

 

All kits include everything needed for testing:

  ATA20 and ATM20
    20 mm dollies (20), 20 mm cutting tool, 20 mm stand off


  ATA50 and ATM50
    50 mm dollies (8), 50 mm cutting tool, 50 mm stand off

  Plus...

  • Adhesion Tester
  • built-in rechargeable NiMH battery with charger
  • abrasive pad
  • glue with mixing sticks and palettes
  • cotton swabs
  • USB cable, PosiSoft Software,
  • instruction booklet and video
  • Certificate of Calibration traceable to NIST
  • two-year warranty
  • sturdy, lightweight carrying case
 
دستگاه نقطه شبنم Dew point : این دستگاه برای اندازه گیری نقطه شبنم و رطوبت و دمای محیط میباشد .
 
Probe Style Built-in probe Separate probe

Ordering
Guide

Order Code Order Code
Includes
Body and
Probe
Standard  

DPM1

DPMS1
Advanced   DPM3 DPMS3
Probe Only   PRBDPM PRBDPMS

 

دستگاه اندازگیری سختی SHORE: این دستگاه برای اندازه گیری سختی لاستیک و پلاستیک مورد استفاده میباشد .

     

 

  Shore A Shore D
  Order Code SHD A1 SHD A3 SHD D1 SHD D3
 Included Body Standard Advanced Standard Advanced
 Included Probe PRBSHDA PRBSHDD
 Typical Applications Soft to hard materials such as soft rubber, elastomers, neoprene, silicone, etc. Medium to extra hard materials such as hard rubber, epoxies, hard plastics, PVC, acrylic, etc.
 Measurement Range 0 - 100
 Accuracy + 1
 Resolution 0.1

جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا ما تماس حاصل فرمائید 

021-77130687-8

021-77228679

 

تماس با ما

تهران -میدان رسالت -خیابان فرجام شرقی- نبش میدان 39 ساختمان آرین پلاک 840/5 واحد6

 021-77130687-8

         021-77228679

info@ppkgroup.co


 

 

 
بهنام سهرابی بازدید : 342 سه شنبه 30 آذر 1395 نظرات (0)

دوربین تصویربرداري حرارتی ، گرمانگار و ترموویژن FLIR

شرکت پترو پژوهش خاورمیانه (نمایندگی flir)  بزرگترین ارائه دهنده دوربین حرارتی در ایران

 دوربین حرارتی ، دوربین مادون قرمز ، دوربین ترموويژن ، دوربین تصویر برداری حرارتی ، دوربین ترموگراف ، دوربین دید در شب حرارتی ، دوربین ترموگرافی

 **جهت ملاحظه مشخصات فنی لطفا بر روی اسم دستگاه ها کلیک نمائید تا  PDF مشخصات را ملاحظه نمائید.

     
     

Image result for FLIR ONE

دوربین فیلر وان-دوربین حرارتی IOS

FLIR ONE

 
     
     
     
     
FLIR TS24-Pro : Scout TS24 Pro Thermal Handheld Camera
 
FLIR E40bx: Compact Infrared Thermal Imaging Camera
 
     
     
     
     
 
 

 شرکت پترو پژوهش خاورمیانه (سهامی خاص)

نمایندگی فروش دوربین ترموویژن حرارتی  FLIR امریکا در ایران

تلفکس :  021-77130687-8

021-77228679

 دوربین حرارتی ، دوربین مادون قرمز ، دوربین ترموويژن ، دوربین تصویر برداری حرارتی ، دوربین ترموگراف ، دوربین دید در شب حرارتی ، دوربین ترموگرافی

  ترموویژن چیست؟
 آنالیز ترموگرافی به نامهای گرمانگاری، ترموویژن و تصویر برداری حرارتی نیز شناخته می شود، تکنیک مهمی است که دامنه کاربردهای آن بسیار گسترده و فراتر از بحث مراقبت وضعیت (CM) تجهیزات و ماشین آلات است. با استفاده از دوربین های ترموگرافی کلیه عیوبی که منجر به تغییر در الگوی توزیع دمای سطحی می شوند، قابل شناسایی خواهند بود.

کاربرد دوربین ترموگرافی یا ترموویژن در برق قدرت
1. چک کردن عایق ها
2. برسی افزایش دما در اتصالات محوری
3. برسی گرمای بیش از حد در اتصالات
4. اختلال در اتصلات شبکه برق
5. پست های برق (ترانسفورماتورها، سیستم خنک کاری، تب چنجرها، اتصالات، رله ها و بریکرها)
6. برسی تمام عیوبی که با افزایش دما همراه باشند

 
 کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن ) در بازرسی مدارات الکتریکی
1. برسی گرم شدن زیاد از حد چیپ های مدارات الکتریکی با دیدن رنگ صفحه نمایشگر
2. چک کردن دمای بردهای الکتریکی (PCB)
3. و ...

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) در بازرسی ساختمان ها
1. پیدا کردن حفره در دیوار ساختمان ها
2. یافتن لوله بخاری درون دیوار ها
3. یافتن نشتی های درون دیوار و زیر زمین
4. بررسی تلفات حرارتی در ساختمان ها

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) کارخانجات
1. بررسی گرفتگی لوله های بخار و لوله های هیدرولیک و پنیوماتیک
2. بازرسی و چک کردن آلودگی ها و ناخالصی ها
3. بررسی دمای ماشین آلات گوناگون، یاتاقان ها، کوپلینگ ها (بسیاری از عیوب با افزایش دما می باشند)
4. کنترل ماشینهای فرز و CNC
5. وضعیت عایق، ولوها، تله های بخار، تشخیص ساییدگی و خوردگی لوله ها

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) در صنایع خودرو سازی
1. آنالیز بازده تایر
2. برسی دمای قطعات داخلی خودرو
3. بررسی سلامت سیستم خنک کاری آبی
4. بررسی شرایط کندانسور هوا و سلامت رادیاتور
5. و ...
کاربرد دوربین حرارتی -دوربین مادون قرمز (ترموویژن) در فرودگاه ها
1. کنترل در محوطه فرودگاه با استفاده از دوربین های دید در شب (با استفاده از اشعه مادون قرمز)
2. دید بانی و مراقبت در مکانهای عمومی و سالن انتظار
3. چک کردن دمای بدن افراد در فرودگاه جهت جلوگیری از ورود افراد مبتلا به آنفولانزا (داشتن تب)
4. چک کردن بدنه و تایر هواپیما قبل از پرواز کردن

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) در آتش نشانی
1. بررسی و یافتن افراد داخل اتاقها
2. یافتن و نجات افراد که در میان دود مخفی شده اند
3. و ...

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) در کارخانه های ذوب فولاد
1. دمای فولاد در حال ذوب
2. تست دمای شمش فولاد
3. بررسی دمای پاتیل ذوب
4. و ...
کاربرد دوربین ترموگرافی در زمینه های نفت و گاز
1. بررسی سطح سیال در مخزن
2. تست لوله های نفت در زیر زمین
3. بررسی خطوط انتقال نفت
4. و ...

کاربرد دوربین ترموگرافی (ترموویژن) در قطار و ترن ها
1. بررسی سلامت رله ها
2. بررسی دمای چرخ ها
3. بررسی دمای ترانسفورم ها
4. بررسی دمای کمپرسورهای هوا
5. و ...
کاربردهای دیگر
1. بررسی ترافیک و جاده ها
2. تعمیرات و نگهداری تجهیزات
3. پروسه ساخت کاغذ
4. رانندگی ایمن در شب
5. بررسی صافی سطوح
6. استفاده در زیست شناسی و تشخیص سرطان ها
7. تحت نظارت داشتن مرز کشور ها با استفاده از دوربین های دید در شب
8. کنترل افراد در کنار دریا در شب

  آشنایی با دوربین حرارتی FLIR ONE

کمپانی FLIR سال هاست که در زمینه ی تصویربرداری حرارتی فعالیت دارد. دوربین های اینفرارد آنها در هواپیماهای ارتشی مورد استفاده قرار می گیرند و حتی تجهیزاتی را نیز برای عکسبرداری حرارتی از اتومبیل های فرمول وان عرضه کرده اند.

اکنون Flir One نمونه ای ارتقا یافته از محصول پیشین شان جهت ورود به بازار کاربران عادی است، که نسبت به مدل قبلی خود بسیار جمع و جور تر شده. همانند مدل سابقاً معرفی گشته Flir One جدید هم دارای دو دوربین است. یکی از آنها نورهای نامرئی اینفرارد را ملاحظه کرده و دیگری نورهای مرئی را از طریق سنسوری با رزولوشن پایین ۶۴۰ در ۴۸۰ مشاهده می نماید.

اپلیکیشنی که به همین منظور تهیه شده نیز در لحظه تصاویر حاصل از سنسور نورهای مرئی را با داده های به دست آمده از حسگر اینفرارد تطبیق داده و نتیجه را به صورت عکسی ارائه می کند که در آن بوسیله رنگ های متعدد و متنوع میزان حرارت در هر بخش مشخص شده است. شما می توانید از Flir One استفاده کرده و مقدار گرما در قسمت های گوناگون یک صحنه یا یک نقطه ی خاص را متوجه شوید. علاوه بر اینها اپ مورد بحث امکان ثبت تصویر، گرفتن ویدئو و تهیه تایم لپس را نیز دارا است.

8FL

اما بزرگترین پرسش موجود به این نکته اشاره دارد که واقعاً از این گجت و اپلیکیشن آن چه استفاده ای می توان برد؟ واضح ترین کاربرد آنها ظاهراً در تعمیرات خانگی خواهد بود. برای مثال می توانید از Flir One برای پیدا کردن نشتی لوله های آب در داخل دیوارها و سقف استفاده کنید، درز موجود در یک درب یا پنجره را که سبب ورود هوای سرد می شود بیابید و یا در مه و تاریکی مقابل خود را ببینید.

تلفکس فروش و خدمات پس از فروش  : 02177130687 الی 8

021-77228679

 

تماس با ما

تهران -میدان رسالت -خیابان فرجام شرقی- نبش میدان 39 ساختمان آرین پلاک 840/5 واحد6

 021-77130687-8

         021-77228679

info@ppkgroup.co


 

 

 
بهنام سهرابی بازدید : 78 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

عیب یاب اولتراسونیک فیزره استارمن ساخت کشور چک

Starmans PA 1000

 

 

The new advanced DEFECTOBOOK® DIO 1000 PA digital ultrasonic flaw detector is now augmented with phased array imaging capabilities. It is combining all features of conventional ultrasonic with power of phased array.

Using the latest generation of electronic components and microprocessors we have brought the thinnest, lightest and really portable phased array instrument, which makes your inspection easy and fast. The standard configuration is 16 parallel (in preparation 32 parallel), and with extendable module 16:64 and 16:128. The DEFECTOBOOK® DIO 1000 PA complies with all common standards as EN12668-1, ASME Code case 2541, ASTM E2491, ASTM E2700. The instrument also combines the powerful advantages of digital design with the detailed dynamic echo infrmation, using sampling rate 200 MHz, 12-bit.

ENVIRONMENTAL TESTS:

  • Tests for Damp heat / Humidity as per norms EN 600-2-78;02; EN 60068-1
  • Vibration tests as per norm EN 60068-2-6 ed 2:08
  • Shock tests as per norm EN 60068-2-29:1996+Z1:10

جهت مشاوره بیشتر با کارشناسان شرکت پتروپژوهش تماس حاصل فرمائید.

  • DIO1000PA Set Contents DIO1000PA Set Contents
  •   CompletComplete packaginge packaging
  • Side view Side view
  • Top view Convetional Method DemonstrationTop view
  •   Convetional Method Demonstration
  • EMAT Demonstration EMAT Demonstration
  • Phased Array Demonstration Phased Array Demonstration
  • Top view Top view

 شرکت پترو پژوهش خاورمیانه

021-77130687-8

021-77228679

 

 عیب یاب اولتراسونیک فیزره-دستگاه dio 1000-دستگاه استارمن-دستگاه عیب یاب-اولتراسونیک starmans-دستگاه تست جوش-دستگاه starmans dio 1000-


بهنام سهرابی بازدید : 75 دوشنبه 29 آذر 1395 نظرات (0)

انواع کیف های بازرسی چشمی

کیف بازرسی معمولی شامل گیج کمبریج - چراغ قوه قلمی - آینه بازرسی گرد آنتنی- خط کش - ذره بین - کولیس- ماشین حساب- برس سیمی- آهنربای بازرسی می باشد .البته بستگی به کاربرد کاربر میتوان گیج های دیگر به آن افزود.

جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

گیج کمبریج

گیج جوشکاری کمبریج Bridgecam gauge

 

 

طرح کمپانیG.A.L آمریکا و TWI انگلستان
برای اندازه گیری بعد جوش، زاویه پخ، عدم همترازی زاویه ای و خطی
با قابلیت اندازه گیری:
1- زاویه جوش 0 تا 60 درجه
2- ناهمواری
3- اندازه گلوگاه جوش و گرده جوش
4- عمق undercut
5-طول فیلت جوش
6- عمق حفرات (شیارها)


گیج کمبریج
• Angle of preparation, 0º to 60º
• Excess weld metal :capping size
• Depth of undercut
• Depth of pitting
• Fillet weld throat size
• Fillet weld length
• Misalignment :high-low

جهت سفارش با ما تماس بگیرید
021-77130687-8
021-77228679

بهنام سهرابی بازدید : 87 چهارشنبه 17 آذر 1395 نظرات (0)

فروش تجهیزات بازرسی غیر مخرب NDT-تجهیزات بازرسی رنگ و لعاب

محصولات

بهنام سهرابی بازدید : 84 شنبه 06 آذر 1395 نظرات (0)

تستر رنگ شدگی بدنه خودرو( تستر رنگ ماشین)، تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو، دستگاه اندازه گیری رنگشدگی اتومبیل

تستر رنگ شدگی بدنه خودرو( تستر رنگ ماشین)، تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو، دستگاه اندازه گیری رنگشدگی اتومبیل

نام محصول :
ضخامت سنج رنگ اتومبیل
ساخت :
کره و تایوان
گارانتی :
یکسال
خدمات پس از فروش :
10 سال
کارایی :
کارشناسی رنگ ماشین
 

توضیحات محصول

DIGITAL PAINT COATING THICKNESS GAUGE METER CAR

تستر رنگ شدگی بدنه خودرو( تستر رنگ ماشین)، تشخیص رنگ شدگی بدنه خودرو، دستگاه اندازه گیری رنگشدگی اتومبیل


دستگاه تست رنگ شدگی خودرو به علت دقیق بودن باعث شده که استفاده از این دستگاه به یک روش مطمئن برای کارشناسان بدنه خودرو تبدیل گردد و امروزه در بسیاری از کشورها از دستگاه تست رنگشدگی توسط کارشناسان و بازرسان خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

دستگاه ها به تناسب قیمت دارای کیفیت های مختلفی بوده که دو دستگاه ضخامت سنج رنگ  TQC و CHY115 بصورت حرفه مخصوص تست رنگ ماشین میباشند  . این دو نمونه دستگاه دارای ضمانت نامه و ارسال رایگان هستند و از دقت بالایی برای کارشناسی رنگ  بدنه اتومبیل برخودارند   .  دستگاه ها دارای فویل کالیبراسیون و تست بلوک صفر هستند

دستگاه تستر رنگ شدگی اتومبیل TQC ساخت  آلمان میباشد

دستگاه تستر رنگ ماشین مدل CHY115 با کارکرد راحت ساخت تایوان است .

جهت مشاوره میتوانید ب کارشناسان ما تماس بگیرید :

09122710269

021-77228679

جهت مشاوره در زمینه خرید دستگاه های تستر رنگ اتومبیل و ضخامت سنج های رنگ  لطفا با ما تماس بگیرید

نام های دیگر دستگاه : تستر رنگ ، تست رنگ ، آبرنگ و بتونه بدنه خودرو،کرش چک ، تست رنگ بدنه خودرو ، تست بتونه بدنه خودرو، تست رنگ ، ضخامت سنج رنگ ماشین ، تست آبرنگ،دستگاه CHY 115، دستگاه تست دیجیتال رنگ ماشین ، تست بدنه ماشین،خراش ماشین،رنگ ماشین، تستر ماشین ،تستر رنگ ماشین ، تست رنگ،تستر رنگ

تعداد صفحات : 10

درباره ما
Profile Pic
تجهيزات تست التراسونيك (UT ):ازکمپانی،کرات کرامر ،المپیوس ؛استارمن چک ، TRUSONIC، DOPPLER ، SONATEST دستگاههاي عيب ياب التراسونيك پرتابل دیجیتال A-SCAN و B-SCAN دستگاه های اولتراسونیک پیشرفته فیزره PHASED ARRAY (استارمن ، سوناتست ،المپیوس،کرات کرامر ،.....) تجهيزات جانبي پراب (زاویه ای و نرمال ) كابل ، کفشک ، ژل كوپلنت ، انواع تست بلوك V1 و V2 و ASME و.... تجهیزات ابزاردقیق:.از کمپانی الکومتر elcometer، استاندارد تایوان ،کیمو فرانسه ،تايم چین و..... سختی سنج پرتابل ،سختی سنج رومیزی ،زبری سنج ، صافی سنج ،ضخامت سنج فلزات وغیر فلزات (خودرو ،گالوانیزه ..)، حرارت سنج ،رطوبت سنج، لوکس متر،صداسنج،سولارسنج،سرعت سنج باد،مولتی متر،کلمپ متر تجهیزات تست به روش ذارات مغناطیسی (MT/UV ): ازکمپانیELY، MAGNUFLAX، NDTSUPPLY انواع يوك yoke دستي پرتابل DC يا ACازکمپانی KDE کره و پارکر امریکاو Nawoo کره و مگنافلاکس انگلستان *پراد مغناطیسی *کویل با قطر و آمپر های مختلف مواد مصرفي تست ذرات مغناطيسي به صورت اسپری و گالنی تجهيزات تست به روش مايعات نافذ ( PT ): ازکمپانیELY-BYCOTEST-MAGNUFLAX مواد نافذ تركيبات(Penetrate- Cleaner –Developer ) بصورت اسپري ،گالنی تست بلوک های آلومینیومی 3 نقطه ،تست بلوک N-Cr جهت تست مواد مصرفی PT تجهيزات تست به روش بازرسي چشمي ( VT):ازکمپانیGAL،TWI انواع گيجهاي جوش وآئينه هاي بازرسي :hi-lo,aws,Cambridge,…. فروش انواع ویدئو برسکوب های صنعتی از کمپانی المپیوسIPLEX ،ایکستچ و استاندارد تایوان و GE امریکا تجهیزات تست رادیگرافی صنعتی (RT): فیلم رادیوگرافی ،ویوور،دارو ظهور و ثبوت ، اتاق سربی و...... · فروش کلیه تجهیزات و دستگاه های آزمایشگاه بتن ومقاومت مصالح چکش اشمیت،ترمومتربتن ،بن ماری بتن ،میکسربتن ،دستگاه تعیین مقاومت فشاری،دستگاه کشش وخمش، جک بتن شکن ،اولتراسونیک بتن و.... تماس با ما : 02177130687 02177130688
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 99
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 32
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 237
  • بازدید سال : 2,924
  • بازدید کلی : 30,453